woensdag 22 oktober 2014

Dag 2 KCW: Vloeken en tornen!

Dag 2 van de kids clothes week ging niet echt zoals gepland.  Ik was bezig met een Theo en nu kwam ik tot de conclusie dat ik een foutje had gemaakt bij het overtekenen van het patroon. Bij het voorpand was ik 1 cm naadwaarde vergeten middenvoor ....grmbl! Ik kan u verzekeren dat er eventjes gevloekt werd!!! Ik heb geprobeerd of ik het toch niet op de ene of andere manier kon doen lukken zonder die  ene cm naadwaarde...maar er is dus een reden voor he mensen! De enigste oplossing was ...lostornen! Ik tekende mijn voorpand opnieuw over op patroonpapier , nu zonder te missen natuurlijk. Ondertussen hoopte ik dat ik genoeg stof had om het opnieuw te knippen! Daar had ik dan wel meer gelukkig , want stof had ik juist genoeg , oef! Dus met als resultaat dat mijn hemdje niet klaar was . Hopelijk is morgen een betere dag ;-)

2 opmerkingen: