zaterdag 16 augustus 2014

Kraamcadeautje

Enkele dagen geleden is onze keurslager bevallen van hun eerste kindje, een jongen. Omdat mijn 3 piraatjes altijd verwend worden met cadeautjes en vleesjes, wou ik iets maken voor hun kleine spruit. Ik maakte een body met lange mouwen . Het patroon komt uit de ottobre 6/2012 n°1, de stof en boordstof kocht ik in de stoffenkamer. Ik gebruikte oranje kamsnaps als drukknopen.
Momenteel zijn mijn kindjes zot van strijkparelen , dus maakten ze een tutje om aan het cadeautje te hangen :-)






5 opmerkingen:

  1. Uit welke Ottobre komt dit patroontje als ik vragen mag?
    Ik ben ook nog op zoek naar eentje voor een eenvoudige body.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De verpakking is net zo leuk als het geschenkje zelf! De slager gaat blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen