zaterdag 23 mei 2015

Panda's voor Kelyan ( Deel 1)

Toen mijn broer zijn trouw aankondigde wist ik al meteen dat ik de outfits van mijn drie kids volledig zelf ging maken. Velen onder jullie weten dat ik een grote liefde heb voor de patronen van zonen09. Voor de trouw wou ik nu drie keer de Ole, drie keer de Theo en drie keer de shortversie van de Cisse naaien.  In mijn vorige blogberichten konden jullie al Theo's en Ole's zien voor Ximen en Anakin. Deze keer maakte ik de Ole voor mijn oudste zoon , Kelyan. Ik koos voor hem ook een prachtige stof uit de collectie van Andrea Lauren. Als voering koos ik een effen petrolkleurige tricot met bijpassende kamsnaps. 
Ik heb ondertussen ook al mijn eerste Cisse klaar... foto's volgen later. Ik heb nog een week of drie voor de trouw ,tegen dan moeten mijn 3 matching outfits klaar zijn. 






















7 opmerkingen: