dinsdag 26 mei 2015

Een korte Cisse voor Anakin


Velen onder jullie hebben waarschijnlijk al gemerkt dat ik een grote fan ben van de patronen van zonen09. Ik ben zelf ook een mama van 3 zonen en weet hoe moeilijk het is om leuke kleertjes te vinden voor jongens. Toen haar eerste patroon de jacobbroek op de markt kwam was ik meteen verkocht. Sindsdien koop ik al haar patronen en maak ik die dan ook aan de lopende band voor mijn 3 kids. Voor de trouw van mijn broer heb ik gekozen om een korte Cisse te maken voor mijn kids. Dit patroon is ook zo leuk ,  er zijn zoveel mogelijke combinaties dat je telkens een andere broek hebt als resultaat. Ik koos voor een dubbele steekzak met 2 verschillende kleuren van paspel, muntgroen en lichtbruin. Ik gebruikte dezelfde stof als de bijpassende Theo voor de tussenzak en de steekzak. Ik vind dat wel een leuk extraatje dat dezelfde stof komt piepen als het hemdje. Voor de Cisse zelf koos ik voor een bruine ribfluweel .  Mijn eerste korte Cisse is een feit. De aan foto komt pas op de grote dag ... 27 juni !








Geen opmerkingen:

Een reactie posten