maandag 15 december 2014

Jeuj...200 volgers

Gisterenavond was het zover... 200 volgers! zotjes! Wie had dat gedacht!  Ik alvast niet toen ik 1,5 jaar geleden ben begonnen met mijn blog.  Maar ik vind het dus echt wel super geweldig hoor! Alvast bedankt aan al mijn volgers!  Vorige week verraste mijn lieve man mij dan al  met een zelfgemaakte bon. Jeuh! Ik was al zo'n beetje aan het kwijlen en hints aan het geven toen ik al die supermooie nieuwe Soft Cactus stofjes zag. Ik moet jullie dus niet vertellen dat ik super content was met mijn cadeautje. Die avond nog bestelde ik al de nieuwe stofjes van soft cactus. 


Enkele dagen later kwam mijn pakketje toe... die stofjes zijn gewoonweg prachtig. Bij deze dankuwel aan al mijn volgers en mijn lief ventje. En nu op naar de 300 volgers...




18 opmerkingen:

  1. Wauw, diene hint ga ik ooit ook eens aan m'n ventje laten zien :-) Kijk al uit naar jouw creaties met deze prachtige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaaaaaaai! Wat een ventje! Hou die maar goed bij 😉. Veel plezier met de stoffen, er zitten zéker een paar Theootjes tussen, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeau van je wederhelft. Die van mij zou daar nooit aan denken. Ik ben er zeker van dat hier nog prachtige creaties gaan verschijnen in al die mooie Soft Cactus stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Proficiat! Ik ben alvast benieuwd naar wat er met de stofjes gemaakt zal worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een attente man!! Proficiat met je 200 volgers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owla, das ne cadeau! Mijne man snapt niks van al die stoffen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha... wekenlang hints geven helpt echt :-)

    BeantwoordenVerwijderen