donderdag 16 januari 2014

Een hemd ...voor mijn vent

Ik maak super graag hemdjes voor mijn 3 piraatjes...maar mijn lieve man wou na al die mooie hemdjes voor zijn zoontjes ook wel eens een hemd voor zichzelf.
Ik had al een leuk stofje van petit pan voor hem liggen...maar durfde daar niet in te knippen , ik had nog nooit een hemd gemaakt met lange mouwen en laat staan voor een volwassen persoon...Help!
Ik kocht in de stoffenkamer een goedkoop stofje en kocht het patroon de negroni van collette patterns en ging aan de slag, of probeerde dat toch. Eerste probleem: patroon in het Engels en de afmetingen in Inch :-(
Na veel uitrekenen en mijn woordenboek Engels naast mij is het me toch gelukt en mijn man was er heel erg blij mee.



Zijn petit pan stofje is al geknipt , verstevigd en klaar om aan de slag te gaan...word vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten